Blog
Witaj na naszym blogu!
W tym miejscu dzielimy się wiedzą i nowościami, co sprawia nam mnóstwo satysfakcji. Blog SEO jest cały czas aktualizowany. Mamy więc nadzieję, że znajdziesz tu to, czego szukasz! Przeczytaj poniżej o takich zagadnieniach, jak czynniki rankingowe wpływające na pozycję witryny, modele optymalizacji sklepów internetowych, rodzaje kampanii content-marketingowych, skutecznym copywritingu SEO, build linkingu i elementach marketingu online.
Sprawdź informacje z branży SEO, dowiedz się więcej o tym, na czym polega tworzenie treści i pozycjonowanie oraz jak wygląda współpraca z Contento. We własnym zakresie wypróbuj polecane sposoby na to, by jeszcze lepiej zaistnieć w sieci!
Prowadzenie bloga a pozycjonowanie strony internetowej
Czasy, w których na odrębnych platformach zakładało się pamiętniki internetowe, dawno już przeminęły. Obecnie blog to niezwykle użyteczna platforma...
Content na landing page – i pod SEO, i pod sprzedaż
Landing page to dla wielu branż rodzaj strony, której nie można ignorować. Od sposobu i poprawności wykonania landing zależeć będzie współczynnik...
Pozycjonowanie stron – ile kosztuje i co wchodzi w skład działań SEO?
Pozycjonowanie stron www przeszło przez ostatnie dwie dekady ogromne zmiany. Kolejne algorytmy Google takie, jak m.in. słynny Pingwin, w dużym...
Link building – pozycjonowanie za pomocą linków
Od początku istnienia wyszukiwarek internetowych linki zewnętrzne były bardzo ważnym kryterium rankingowym. Przez ostatnie lata Google wprowadziło...
SEO on-site, czyli kluczowe czynniki rankingowe na stronie
Wnętrze ma znaczenie. W przypadku pozycjonowania strony nawet bardzo duże. Czynników rankingowych jest wiele, ale do jednych z ważniejszych należą...
Nie lekceważ roli content marketingu w pozycjonowaniu SEO
Wraz z rozwojem SEO, dyktowanym kolejnymi aktualizacjami wyszukiwarek, znaczenie dobrych treści i materiałów na stronie intensywnie rośnie. To...
Agencja Blog
Dlaczego warto prowadzić bloga firmowego?
Stosowanie strategii blogowej daje wiele korzyści, dlatego jest tak często wykorzystywane przez firmy z całego świata. Właściwie zoptymalizowany blog na stronie będzie doskonałym zapleczem pod pozycjonowanie organiczne. Definitywnie blog sprzyja tworzeniu wizerunku. Możesz umieścić na nim także szereg artykułów poradnikowych SEO, które będą dodatkową wartością dodaną dla Twoich Klientów!
Blog SEO jako skuteczny przykład
Prowadzenie bloga firmy sprzyja pozycjonowaniu stron i sklepów
Większość z nas dobrze pamięta jeszcze początek blogosfery. W czasach, gdy nie było jeszcze zaawansowanych social media (co najwyżej zapomniana już Nasza Klasa), blogi stanowiły w zasadzie podstawowe medium, ale głównie dla osób młodych. Od tamtego czasu wszystko się zmieniło. Współcześnie blogi to rekomendowane narzędzie SEO w rękach agencji dbających o wypozycjonowanie strony firmy, sklepu e-commerce czy nawet wizytówki.
Garść statystyk. Według analiz Content Marketing Institute prawie 90% marketingowców w przedsiębiorstwach stosuje prowadzenie bloga i pozostałych elementów content-marketingu. Znamienne, że ponad połowa, 55%, uznaje prowadzenie bloga za kluczowy element marketingu w sieci.
Aby przekonać się o tym, co daje prowadzenie bloga, nie trzeba uciekać się do analiz zagranicznych firm. Wystarczy spojrzeć rodzimy rynek. Bodajże wszystkie największe firmy sprzedażowe mają bloga na stronie. Czasem blog SEO, pełniący funkcję zaplecza, jest “schowany” pod względem interfejsu, ale wciąż pracuje na pozycję strony w internecie.
Co daje prowadzenie bloga?
Najczęściej na blogu pojawiają się artykuły informacyjne, artykuły eksperckie i poradniki. Prowadzenie bloga firmy daje mnóstwo możliwości – każdy kolejny wpis, jeśli jest wysokiej jakości, wzmacnia przekaz marketingowy. Szereg poradników, newsów i innych przydatnych treści na blogu SEO przekładają się na pozycjonowanie strony firmowej w Google, Blog to także wyższa rozpoznawalność marki, produktów i lepszy stopień identyfikacji marketingowej. Oprócz powyższych wartości prowadzenie bloga na stronie i wyposażanie go w mnóstwo kolejnych treści to opłacalna strategia, której efekty zostają na lata.
Prowadzenie bloga a działalność gospodarcza
Istnieje kilka wyjątków, gdy pozycjonowanie strony biznesowej może być utrudnione (np. kancelarie prawne, branża medyczna) ze względu na wymogi prawne. W pozostałych przypadkach blog firmowy to świetna strategia, efektywnie łącząca SEO i marketing. Nie ma dużych przedsiębiorstw internetowych, które nie miałyby zapotrzebowania na blog, ale to narzędzie dobrze sprawdza się również w przypadku małych firm i drobnych przedsiębiorców. Prowadzisz salon kosmetyczny, warsztat samochodowy, kwiaciarnię? Odpowiedni zoptymalizowana sekcja blogowa zrobi swoją robotę, zapewniając lepszą widoczność.
Jesteś zainteresowany usługami prowadzenia bloga firmy, optymalizacją bloga i dostarczaniem odbiorcom dobrego contentu? Wspaniale – Contento będzie prawdopodobnie najlepszym wyborem! Przekonaj się o tym już teraz – skontaktuj się z nami za pomocą formularza lub kliknij poniższy przycisk, by od razu złożyć zamówienie. Działania rozpoczniemy natychmiast!
Skontaktuj się z nami lub od razu wygodnie zamów swoje artykuły na strony internetowe!